kenangan bangku sekolah


kenangan yang tak dapat ku lupakan... masa nie aku form 6 pra U pengajian perniagaan... best... cikgu-cikgu yang mengajar ku juga semua best-best...banyak aktiviti aku join... antaranya kelab gatina , majalah sekolah,kelab pengguna dan sebagainya...tapi kini hanya tinggal kenangan ... payah nak jumpa rakan-rakan ku nie... kerana masih melanjutkan perlajaran di menara gading ... antaranya USM ,UITM ,UPM,U SAWARAK, UUM dan tidak lupa juga yang telah berkerja...aku juga telah menerima tawaran di UUM dalam bidang IJAZAH SAUJANA MUDA PENGURUSAN AWAM... tetapi terpaksa menolak tawaran tersebut kerana mengambil masa 5 tahun dan merupakan pengajiaan jarak jauh... aku pun hairan asal aku dapat pengajian jarak jauh... sedangkan aku minta sepenuh masa... mungkin bukan rezeki aku...tapi kini aku bersyukur kerana menyambung pelajaran aku di ADTEC KULIM dalam jurusan DIP KEJURUTERAAN TEKNOLOGI TELEKOMINIKASI.... syukur ini kerana berkat dari guru ku...

0 Response to "kenangan bangku sekolah"

Catat Ulasan